Search

دوشنبه 11 تير 1403

منو

کانال از پیش عایق شده



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

کانال از پیش عایق شده » کانال از پیش عایق شده

کانالهاي از پيش عايق شده

کانالهاي از پيش عايق شده آخرين تکنولوژي روز دنيا جهت انتقال هوا و بهترين انتخاب به عنوان جايگزين کانالهاي گالوانيزه مي باشد و امروزه، در اکثر کشورهاي حوزه خليج فارس، کشورهاي اروپايي و آمريکايي از اين نوع کانال استفاده مي گردد.
با توجه به اينکه در مراحل ساخت کانالهاي گالوانيزه، جهت ساخت زانو، سه راهي و ساير اتصالات پس از خم کردن ورق، آنها را به وسيله ضربات چکش به صورت کشويي درون يکديگر قرار داده و اين مساله در دراز مدت باعث خورده شدن روکش ورق گالوانيزه و تجمع اکسيد آهن مي شود. از طرفي به دليل اينکه عمدتا از عايق پشم شيشه جهت عايقکاري اين نوع کانالها استفاده مي شود، ذرات اين عايق سرطانزا از محل اصلي جدا شده و وارد فضاي کانال و در نتيجه وارد فضاي تهويه شده مي گردد؛ و اين مساله مي توانند مشکلات فراواني را براي سلامتي انسان و به ويژه کودکان و افراد سالمند به وجود آورد.
از نظر قيمت نيز، اين نوع کانال قابل رقابت با کانالهاي گالوانيزه است زيرا، کانالهاي از پيش عايق شده نيازي به عايقکاري ندارند و به دليل سبکي فوق العاده، استفاده کمتر از آهن آلات، الکترود، برق و نيروي انساني را به دنبال دارد.
از طرفي، سرعت اجراي کانالهاي از پيش عايق شده بسيار سريعتر از کانالهاي گالوانيزه است و با توجه به کمبود زمان در اکثر پروژه ها؛ اين مساله نيز مي تواند بسيار مهم و حائز اهميت باشد.
از نظر هوابندي نيز، کانالهاي از پيش عايق شده قابل مقايسه با کانالهاي گالوانيزه نيستند، زيرا اين نوع کانالها پس از برش به وسيله چسبهاي مخصوص و اتصالات خاص کاملا هوابندي شده، در حالي که کانالهاي گالوانيزه نخ نسوز تنها ماده جهت هوابندي بين فلنجهاي کانالهاي گالوانيزه است.
از ديگر محاسن کانالهاي از پيش عايق شده نسبت به کانالهاي گالوانيزه، مقاومت اين نوع کانالها نسبت به رطوبت مي باشد. در مناطقي مانند شمال يا جنوب کشور به دليل رطوبت بالا، استفاده از اين نوع کانال توصيه مي گردد. زيرا اين نوع کانال به دليل روکش آلومينيوم هيچ گونه ضعفي در مقابل رطوبت از خود نشان نمي دهد.
جنس اين کانالها از ماده پلي يورتان يا فنوليک بوده و داراي ضريب انتقال حرارت بسيار پايين (0.018 w/m.°k) است. کانالهاي اين شرکت داراي دو رو روکش آلومينيوم صلب با ضخامت 100 ميکرون مي باشد که اين ضخامت باعث مقاومت بالاي اين نوع کانالها در برابر ضربات مکانيکي شده است. به طور معمول، ابعاد ورقهاي کانال به صورت 1.2m×4m مي باشد که در محل پروژه طبق نقشه مورد نظر برش خورده و توسط اتصالات مربوطه و چسبهاي مخصوص ساخته خواهدشد.
شرکت اس تي آي در سال  1387 با هدف بهينه سازي مصرف انرژي تاسيس گرديده و در همين راستا اقدام به واردات و تامين عايق هاي الاستومريک EPDM، کانال هاي از پيش عايق شده PIR و Phenolic نموده است.
عايق هاي الاستومريک EPDM جايگزين عايق هاي سنتي از جمله: پشم شيشه ، پشم سنگ به همراه مل و ماستيک مي باشند و کانال هاي از پيش عايق شده PIR جايگزين کانال هاي گالوانيزه هستند.
همچنين اين شرکت با اعزام گروه هاي آموزش ديده و مجرب جهت اجراي عايق هاي الاستومريک و کانال هاي از پيش عايق شده PIR توانسته رضايت کارفرمايان محترم را جلب نمايد.
اين شرکت در حال حاضر نماينده دو شرکت تايواني و هنگ کنگي بوده و داراي دفتر بازرگاني در کشور هنگ کنگ مي باشد.محصولات اين شرکت داراي گواهينامه هاي بين المللي و داخلي بوده و تامين کننده بسياري از پروژهاي بزرگ کشور نظير فرودگاه بين المللي امام خميني(ره)، پروژه وردآورد بيمه سينا، بانک صادارت، هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (ايران اير)، پارک فناوري پرديس، دانشگاه علوم پزشکي، دانشگاههاي پيام نور کل کشور و ... بوده است.
تلفن تماس :  02122083331 و 02122083492
فکس : 22083331 021   
همراه : 09123164480 و 09123068307
آدرس : تهران، سعادت آباد، ضلع غربي ميدان سرو، ساختمان سروناز، طبقه هفتم، واحد 31

ايميل ياهو : stihvac@yahoo.com     
آدرس وب سايت شرکت  : http://www.stihvac.com
        --------------------------------------------------
کلمات کليدي: کانالهاي عايق شده , کانال هاي انتقال هوا , کانال هاي عايق شده , کانال هوا , عايق Bell-flex , کانال هاي از پيش عايق شده , کانال از پيش عايق شده PIR , کانال عايق , عايق STI-flex , عايق صوتي , عايق صدا , عايق شانه تخم مرغي , عايق آکوستيک , عايق حرارتي برودتي , حذف صداي اضافه , بهترين عايق , 



کانالهاي از پيش عايق شده
کانالهاي از پيش عايق شده آخرين تکنولوژي روز دنيا جهت انتقال هوا و بهترين انتخاب به عنوان جايگزين کانالهاي ...
کانال از پیش عایق شده

۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است