Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

درباره ما






قيمت:   ۰ تومان

درباره ما » درباره ما

تیراژه

شرکت بازرگانی تیراژه با بهره گیری از تجارب در زمینه بازاریابی و استقرار مدیریت استراتژیک پایه گذاری شده است

شرکت در برنامه 5 ساله خود قصد دارد به بازارهای جهانی در جهت ارتقای صنعت بازاریابی و رشد ضریب تکنیکی برند تیراژه در سطح ملی وبین المللی اقدام نماید.

ازاین رو به کارگیری تکنیک های خلاقانه را در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک خود در دستورکار دارد،با توجه به محیط متغیر وناپایدار دنیای اقتصاد وبازرگانی در محیط ملی وبین المللی توجه به مسائل و رویدادهای ملی و جهانی به عنوان یک عامل مهم درجهت ارتقای جایگاه شرکت تیراژه درنظر گرفته شده است وسعی برآن است که با نگاهی استراتژیک ،جامع، سیستمی و بلندمدت وبادرنظر گرفتن کلیه رویدادهای محیطی خارجی وداخلی در محیط صنعت بازاریابی از کلیه فرصت های محیطی در جهت ارتقای جایگاه رقابتی شرکت و استفاده از مزایای استرتژیک آن بهره برداری نماییم.

شرکت تیراژه به عنوان یک شرکت خصوصی بازرگانی همواره کارکنان وکارمندان خود را سرمایه های ارزشمندی میداند که با همت وحمایت همیشگی آنها به اهداف بلندمدت خود خواهد رسید.

شرکت قصد دارد در سال جاری درجهت توسعه بازراهای داخلی ودر سال 90 فعالیت های خود را به بازارهای جهانی همچون ترکیه ،چین و کشورهای حاشیه غربی ایران متمرکز نماید تا از بار تحریم های اقتصادی ایران بکاهد.

رسیدن به جایگاه برتربازاریابی حرفه ای در ایران هدف بلند مدت ماست ودستیابی به سطح رقابتی ویژه بین المللی در صنعت بازاریابی هدف نهایی شرکت محسوب می گردد.   



تیراژه
شرکت بازرگانی تیراژه به شماره ثبت 387784 آدرس: تهران میدان جمهوری-جنب بانک پاسارگاد-ساختمان صبا-پلاک 15 طبقه 5 ...
درباره ما
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است