Search

آدينه 15 تير 1403

منو

مواد اولیه صنایع سلولزی ( juMBO TISSUE ROLL)



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۲۰,۰۰۰ تومان

مواد اولیه صنایع سلولزی ( juMBO TISSUE ROLL) » مواد اولیه صنایع سلولزی ( juMBO TISSUE ROLL)

فیبر سلولزی برپایه گندم

شرکت مانی سلولز تامین نماینده FOOD FIBER روسیه در ایران و بنیانگذار ایران سلولز  از سال 1385 فعالیت خود را در بخش هولوگرام ، لیبل هولوگرام و انواع کاغذ و مقوا در ایران پیدا کرد در حال حاضر این مجموعه با دارا بودن شرکای تجاری خود و با دارا بودن دفاتر تجاری خود در کشورهای اروپایی و آمریکایی توانسته است بدون واسطه تامین انواع خمیر کاغذ ، خمیر فلاف و انواع تیشو از شرکت های ایلیم ، PAPER EXCELLENCE ، APP، DOMTAR و SUZANO را به سبد محصولات خود اضافه نماید. دز سال 2022 این مجموعه موفق شد در بخش صنایع غذایی ، لیبی و فراورده های گوشتی با توجه به نیاز این مجموعه ها ، فیبرهای سلولزی بر پایه گندم را از بزرگترین و مجهزترین کارخانه غذایی و تولید ی روسیه نمایندگی انحصاری و فروش دریافت نماید و در حال حاضر امکان تامین این فیبر در دسترس صنایع کشور می باشد 

امکان عقد قرارداد بلند مدت ، صدور ضمانت نامه های بانکی به عنوان تضمین خرید های خارجی ، حمل سریع و مستقیم ، از مزایا و خدمات ما در ایران می باشد..

این فیبر از  الیاف سلولزی گیاه گندم بدست می آید و دارای اندازه ذرات مختلف ریز و درشت میباشند که هر کدام جایگاه خاص خود را در سیستم های غذایی دارا هستند.
کاربرد تغذیه ایی فیبر گندم : به جهت دارا بودن بیش از 97% الیاف سلولزی بعنوان فیبر رژیمی و سلامتی بخش در تغذیه انسانها مفید واقع می شوند.
کاربرد عملکردی فیبر گندم : از آنجا که الیاف سلولزی می توانند تا چندین برابر وزن خود جاذب آب باشند، از این فیبر ها جهت حفظ و نگهداری آب در سیستمهای غذایی ، لبنی ، فراورده های سلولزی ، فراورده های گوشتی و کیک وکلوچه استفاده می شود.



فیبر سلولزی برپایه گندم
فیبر سلولزی برپایه گندم
مواد اولیه صنایع سلولزی ( juMBO TISSUE ROLL)
۲۰,۰۰۰ تومان


خمیر کاغذ Wood PULP و خمیر پوشک و نوار
خمیر کاغذ (wood pulp ) مخصوص صنایع تولید کاغذ ،تیشو
خمیر کاغذ
۲۷,۰۰۰ تومان


پودر جاذب رطوبت SAP
پودر جاذب رطوبت
پودر جاذب رطوبت
۶۰,۰۰۰ تومان


واردات وفروش خمیر فلاف پالپ FLUFF PULP
خمیر مخصوص تولید پوشک و نوار (پد) بهداشتی
خمیر پوشک و نوار ( فلاف پالپ )
۳,۰۰۰ تومان


صادرات وفروش رول دستمال کاغذی ( رول تیشو )
واردات وفروش انواع رول های دستمال کاغذی ( رول تیشو )
رول تیشو
۴۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 5 از 5)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

GOOGLE ANALYSTIC,ATRADEI