Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

خاویار آسترا طلایی شیلات



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۹۵۰,۰۰۰ تومان

خاویار آسترا طلایی شیلات » خاویار آسترا طلایی شیلات

عرضه مستقیم خاویارطلایی رقم دو شیلاتی

ماهی و خــاویــار آسترا (تاس ماهی) : گًـونـه مـتـوسـطدفتر تهران : 22076871-021 

09124084119


 خـانـواده و بـسـیـار پـراشـتـهـاسـت کــاوشــگًـرانـه تـه دریــا را بـا شـاخــک هـای حـسـاس زیــر پــوزه در پـی غــذا جـسـتـجـو می کــنـد او در اعـمـاق آب از گًـیـاهـان دریـایـی تـا انـواع مـوجـودات ریـز دریــایـی را می بـلـعـد تـا دو مـتـر قـد کـشـیـده و می تــوانـد بـه وزن دویـسـت کیلـو گًـرم بـرسـد قـد مـتـوسـط آن یـک مـتـر و وزن آن مـعـمـولاً بـیـسـت تا هـشـتـاد کیلو گًرم است

خــاویــار آسـتـرا با طـیف رنـگًی خـاکـستری تـیـره تـا طـلایی روشـن بـسـیـار بـدیـع اسـت این تـنـها گًـونـه با طـعـم خـاص فـنـدقـی است کـه بـه هـمـیـن لـحـاظ بسیار مـتـفـاوت و کـمـیـاب اسـت

دفتر تهران : 22076871-021 

09124084119 09132700589



خاویار ایران یکی از گرانترین و اشرافی ترین محصولات غذایی در دنیا می باشد که از ماهیان خاویاری بدست می آید. در دنیا مرغوبترین نوع خاویار از دریای خزر بدست آمده که مارک تولید ایران دردنیا مشهورترین است.
طعم و قوام این ماده غذایی منحصر بفرد بوده و با هیچ ماده غذایی دیگر قابل قیاس نمی باشد.
۱.
Beluga : این نوع خاویار کمیاب ترین و گرانترین نوع خاویار در دنیا می باشد که تخم های خاویار خاکستری تیره و سیاه با دانه هایی درشت و مجزا از هم و طعمی منحصر بفرد می باشد .
۲.
Asetra: این نوع خاویار به رنگ طلائی یا قهوه ای متمایل به زرد با دانه هایی کوچکتر و ظاهری روغنی می باشد و طعمی قوی دارد.
۳.
Sevruga: این خاویار ارزانترین نوع بوده که از کوچکترین ماهیهای این گونه بدست می آید که دانه هایی کوچک و سیاه همراه با طعمی نمکی دارد.
انواع مختلف خاویار بدست آمده پس از فرایند فرآوری شدن با نمک و طعم دار گشتن و درجه بندی شدن،بسته بندی و به بازار عرضه می شوند.
کنسرو باز نشده خاویار تازه در دمای یخچال بین ۰-۳- درجه سانتیگراد باید نگهداری شود و هرگز نباید فریز گردد زیرا علاوه برخطر ترکیدن دانه ها،سبب از بین رفتن طعم می شود.در صورت مصرف و باز شدن درب آن تا یک هفته در یخچال با درب بسته قابل نگهداری بوده و در این فاصله باید روزانه با احتیاط هم زده شود . البته باید توجه کرد که با گذشت زمان طعم اولیه از بین خواهد رفت.
بعلت مستعد بودن خاویار به فساد هنگام سرو باید 15 دقیقه قبل از یخچال خارج شده و در ظرف بلور ، کریستال با پایه های نقره جهت بهتر نگه داشتن سرما و بر روی بستر یخ سرو شود . بعلت حساس بودن خاویار حتی در رستورانها و هتلهای درجه یک بشقاب
ارائه شده به مهمان نیز پیشاپیش سرد می گردد. میزان سرو آن جهت هر نفر حداکثر30 گرم می باشد .هنگام جابجایی خاویار از قوطی به ظرف سرو باید با احتیاط صورت گرفته تا هیچ تخریبی در دانه های خاویار ایجاد نگردد زیرا سبب روغنی شدن و از بین رفتن ظاهر اولیه تخم ها می شود.
خاویار با مخلفات جانبی گوناگونی بسته به تمایل سرو می گردد همچون برشهای نان تست شده به همراه کره ،نانهای کوچک مخصوص صبحانه و عسل
معمولاً
در سرو خاویار های اصیل و گرانقیمت جهت جلوگیری از بین رفتن طعم واقعی از لیمو یا پیاز یا تخم مرغ یا دیگر مخلفات بسته به ذائقه استفاده می شود.

هنگام سرو خاویار بعضی افراد به اشتباه دانه ها را قورت داده در صورتی که باید دانه ها به کمک زبان فشرده تا طعم خاویار بخوبی احساس شود.

خاویار ایران بعلت مرغوب بودن و گران بودن و خصوصیت فساد پذیری سریع و تخریب آن توسط حرارت معمولا به صورت خام مصرف می گردد و در هتلها و رستورانهای مجلل دنیا و در ضیافت های رسمی بعنوان اشتهاآور استفاده می شود.
روش سرو خاویار با تخم مرغ نیم پز یا آب پز و یا تزئین سوپ های سرد که بعنوان تزئین ظروف سرو در آشپزی بکار گرفته می شود ودر هتل ها ارائه می گردد.

09124084119



عرضه مستقیم خاویارطلایی دریایی
خاویار آسترا طلایی 50 گرمی فارم
خاویار آسترا طلایی شیلات

۹۵۰,۰۰۰ تومان


عرضه مستقیم خاویارطلایی رقم دو شیلاتی
خاویار آسترا طلایی رقم دو شیلات
خاویار آسترا طلایی شیلات
۹۵۰,۰۰۰ تومان


عرضه مستقیم خاویارطلایی شیلات ایران- خاویار ایران
خاویار آسترا طلایی 50 گرمی شیلات رقم یک
خاویار آسترا طلایی شیلات
۹۵۰,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 3 از 3)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

خاویار عرضه مستقیم خاویار خاویاربلوگا خاویار بلوگا شیلاتی خاویار ایران خاویار شیلات ایران خاویار اصل خاویار آسترا شیلات خاویار طلایی شیلات خاویارایران خاویار بلوگا خاویار ایران خاویار طلایی ایران خاویار شیلات تغذیه دوران بارداری تقویت قوای جنسی