" name="keywords" />

Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

خرید بازی های رایانه ای



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۴,۵۰۰ تومان

خرید بازی های رایانه ای » خرید بازی های رایانه ای

بازي PES2014

بازي PES2014

بازي PES2014

سبک ورزشی 
سازنده Konami
ناشر Konami
پلتفرم PC
رده بندی سنی ۳+
تـاریخ انتشـــار  شهریور ۱۳۹۲

بازی فوتبال PES 2014

برای دانلود و تماشای آنلاین تریلر این بازی اینجا کلیک کنید

نسخه ای دیگر از بازی فوتبال بسیار محبوب Pro Evolution Soccer در راه است . فوتبال حرفه ای Pro Evolution Soccer» نیازی به تعریف و توضیح ندارد. همه بازی خورها و گیمرها آن را می شناسند.  رقابت این بازی با نسخه رقیب غربی خود یعنی FIFA همواره یکی از جذاب ترین رخداد های دنیای بازی های رایانه ای ورزشی بوده است . در نسخه جدید این بازی تحت عنوان Pro Evolution Soccer 2014 ، تکنیک های بازیکنان مثل شوت و تکل نزدیک به فوتبال در دنیای واقعی شده است. گرافیک بازی مثل بازیکنان ، تماشاچیان ، زمین بازی ، شادی بعد از گل و… بسیار طبیعی به نظر می رسد. لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا ، مسابقات حذفی یوفا به همراه تیم های لیگ کشورهای : انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، پرتغال ، هلند ، برزیل ، شیلی ، ژاپن و… در Pro Evolution Soccer 2014 قابل دسترسی هستند. با حدود ۱۲۰ کشور از جمله ایران می توان یک بازی فوتبال بی نظیر را تجربه کرد.

فروش بازي pes 2014

فروش بازي pes 2014

موتور گرافیک فاکس که توسط کونامی طراحی شده است در فوتبال حرفه ای ۲۰۱۴ و متال گیر به کار رفته است و باعث اصلاحات تصویری فراوان در بازی شده و به همین علت کیفیت ویدئوها و انیمیشن های بازی بالا رفته است. سیستم TrueBall مخصوص گرافیک توپ و فیزیک بازیکنان است. هوش مصنوعی رقبا و خصوصا تیم بازیکنان بالا رفته است و کمتر دچار اشتباهات می شوند. کونامی برای ساخت فوتبال حرفه ای جدید ، حدود ۵۰-۶۰ بازیکن حرفه ای دنیای فوتبال از سرتاسر جهان را آنالیز کرده است تا بتواند تکنیک ها و حرکات آن ها را به صورت واقع گرایانه شبیه سازی کند. استراتژی ها و تاکتیک ها نیز بهبود پیدا کرده اند و بسته به موقعیت تیم ، بازیکنان واکنش نشان می دهند. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش و یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر به طور صادقانه ای زیاد است.

هموطن عزیز کلیه بازی های رایانه ای عرضه شده در این فروشگاه

در بسته بندی های اورجینال شرکتی و با کاور و جلد های اختصاصی خود بازی مانند تصاویر به دست شما خواهد رسید.

گارانتی بی قید و شرط محصولات ما نشان از کیفیت اجناس ماست .

خرید بازی pes2014

2 دی وی دی با گارانتی و پکیج زیبای اختصاصی فقط 4500 هزار تومان

این بازی فقط در صورت پرداخت انلاین هزینه از طریق کارت های بانکی عضو شتاب ارسال میگردد

فروش بازي pes 2014

فروش بازي pes 2014

در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهید کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.

فروش بازي pes 2014

فروش بازي pes2014

 PES 2014 ویژگی هایی زیادی دارد که منحصر به فرد هستند. از جمله سیستم ‘Combination Play’ که به شما این امکان را می دهد تا کنترل هم تیمی های خود را که هوش مصنوعی هستند،را داشته باشید. یک منوی پیش از تنظیم شده وجود دارد که شامل عملکرد های نقش ها است – مانند تغییر موقعیت ها، حمله از راست به چپ و .. – جایی که شما می توانید تصمیم بگیرید که هریک از این تاکتیک ها را در کجای زمین به کار ببرید.در این سیستم زمین به ۱۱ مربع تقسیم می شود و شما می توانید هر یک از این عملکرد ها را در هر قسمت به صورت اختصاصی قرار دهید. برای مثال می خواهید یک بازی حمله ای داشته باشید،می توانید عملکردfullback (حمله بازیکنان خط عقب) را روی یکی از مربع ها قرار بدهید و هر گاه داخل موقعیت دلخواه در بازی قرار گرفتید این استراتژی را با فشردن یک دکمه فعال کنید .

فروش بازي pes 2014

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

2DVD اورجينال با كيفيت عالي به همراه كاور و قاب

قیمت : 45,000 ریال




بازي PES2014
بازي PES2014
خرید بازی های رایانه ای

۴,۵۰۰ تومان


بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر
بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر Speed in City Open World Racing قیمت : 4500 تومان پکیج یک دی وی دی تولید کننده: استودیو ...
خرید بازی های رایانه ای

۴,۵۰۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است