Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

آموزش کاربردی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۸,۰۰۰ تومان

آموزشی » آموزش کاربردی

مجموعه سخنراني مفيد دکتر انوشه

مجموعه سخنراني جذاب، مفيد و آموزنده دکتر محمود انوشه، استاد دانشگاه در 4 سي دي با کيفيت خوب تقديم به علاقه مندان به مسائل اجتماعي
ساعت ها سخنراني تصويري بسيار بسيار مفيد، گيرا و تاثير گذار دکتر انوشه، شاعر، متخصص روانشناسي و تيپولوژي (مشاور وزير فرانسه) درباره زنان و مردان و دختران و پسران ، روابط و ارتباطات قبل و بعد از ازدواج ، مسائل روانشناختي کودکان
در 4 سي دي و با کيفيت خوب
قابل پخش با رايانه و ساير پخش کننده هاي خانگي
مناسب و لازم و ضروي براي همه دختران و پسران از راهنمايي به بالا و واجب براي پدران و مادران
توصيه جدي مي کنم اين سخنراني را حتمآ بشنويد قصدم بازاريابي و سود از فروش اين محصول نيست چون اصولآ تماشا و شنيدن سخنراني فرهيختگي و حوصله خاصي مي خواهد و شايد مورد توجه هر سني نباشد اما من روي اين محصول فروشگاه تاکيد مي کنم و بيش از نفع مادي قصدم بصيرت بخشي جامعه است و در موارد کمي اين تاکيد در خريد را مي کنم . که پدران و مادران ، دختران و پسران ، مجرد ها و متاهل ها حتمآ اين سخنراني را بشنويد .
بسيار بسيار به شناخت شما از همسرانتان ، فرزندانتان کمک مي کند ، بسيار مفيد است براي دختران و پسران مجرد که هم خود را بشناسند و هم جنس مخالف را ، هم نقاط ضعفشان را بدانند و هم قوتشان را . که دختران بدانند چگونه فريب چرب زباني پسران را نخورند و پسران بدانند چگونه از گزند عشوه هاي جنس لطيف در امان باشند. که دختران بدانند چگونه خود را آنچنان که در طبيعتشان است به رخ بکشند و جلب توجه کنند اما حد بدانند و در دام خودشان نيفتند.
مردان بدانند چگونه عشقشان را ابدي کنند و از چشم همسرانشان نيفتند و زنان بدانند چگونه مثل اوايل ازدواجشان عشقشان پرشور و پر حرارت بماند. اين سخنراني به مقايسه علمي و تفاوتها و شباهت و کششش ها و کنش هاي رفتاري و جسمي و جنسي زن و مرد و دختر و پسر مي پردازد .
پدر ها و مادرها حتمآ اين سخنراني را ببينيد تا در تنظيم و تحليل روابط با همسرتان آگاهانه عمل کنيد ، تا فرزندانتان را بهتر بشناسيد.دختر ها و پسرها حتمآ اين سخنراني را ببينيد تا بهتر و بيشتر با مسايل مربوط به ازدواج ، انتخاب همسر، روابط پيش از ازدواج و کلآ خود و جنس مخالفتان بهتر و بيشتر اشنا شويد.
دکتر انوشه حقيقتآ از همه فنون سخنوري استفاده مي کند و بيخود نيست که اين متخصص تيپولوژي حتي مشاور وزير فرانسه هم بوده و کوله باري از علم و تجربه از ?? دانشگاه کشور و خارج از کشور از لبنان تا فرانسه دارد. دکتر از طنز در گفتار و حرکات دست و تغيير تن صدا و علم و شعر و ايمان در سخنوري اش استفاده مي کند و يک مطلب کاملآ علمي که مي توانست خسته کننده باشد را به جلسه و بحثي تبديل مي کند که پس از ? ساعت وقتي مجري مي گويد وقت تمام است دانشجويان هوو مي کنند و مايل به ادامه سخنراني اند.
شايد اگر ده ها روحاني در مورد پوشش يا اخلاقيات حرف بزنند تاثير چنداني بر مخاطب تيپ عام جامعه نداشته باشد و برعکس اگر صدها لائيک هم در مزيت بي اخلاقي حرف بزنند تاثيري بر مخاطب نگذارند اما دکتر انوشه چنان زيبا و مصداقي مسائل را بيان مي کنند که کاملآ مورد پذيرش قرار مي گيرد .
قسمتهايي از سخنراني : دختر خانمي پيشم آمد گفت دکتر مي خوام از ايران برم اينجا همه مگس ها دنبالمند ، هر جا مي رم شماره تلفن مي دن ، موبايل ، ايميل. اين مگسها آسايش برام نذاشتن. به او گفتم عزيز دلم حتمآ بوي زباله مي دي که مگسها مي يان دنبالت ، شما سعي کن بوي گل بدي تا پروانه ها بيان دورو برت.
ببينين بچه ها در متعارف طبيعت وجود داره که پسر علي القاعده بايد به خواستگاري دختر بره اما گاهي پيش مي ياد يه دختري به پسري علاقمند مي شه ، آيا اين گناه کرده؟جنايت کرده؟مثل اون نامردي که تو فلان دانشگاه دختر پاک و معصوم جامعه ما بعد از ? سال علاقه يک شب زنگ مي زنه به اين پسر و محترمانه موضوع علاقه خودش رو مطرح مي کنه . پسره هم گفته بايد فکر کنم بعد اين آشغال نامرد هنوز گوشي رو زمين نذاشته ( حرکات دکتر در اين لحظلات واقعآ ديدني است) به دوستاش : بچه ها بگين چه خبرههههه و از سير تا پياز مطلب رو مي گه. مثل بمب اين خبر پيچيد و به شش روز نرسيد اين دختر خود کشي کرد. خدا گواهه اگر مسئولين به من اجازه مي دادن نامه اين دختر رو قرائت مي کردم سنگ آب مي شد. بابا نکنين اين نامرديا رو اگه دختري بهتون علاقه پيدا مي کنه اينقدر تو شخصيت شما انسانيت مي بينه که اينو به شما مي گه اينقدر مرد باشين که اينو تو پکيج وجودتون اگر هم نمي خوايدش نگه داريد.
آيا شما نيز دکتر انوشه را مي شناسيد؟
آيا تکه هايي از کليپ هاي صوتي و يا تصويري ايشان را در گوشي ها ديده ايد ؟
اين کليپ ها که حداکثر در قطعه هاي ? دقيقه اي منتشر شده بود مورد استقبال زيادي قرار گرفت و به سرعت آقاي انوشه را معروف ساخت.
محور سخنراني هاي دکتر انوشه در اين کليپ ها ازدواج و روابط بين دختران و پسران بود و شايد همين امر موجب معروف شدن ايشان شد ، البته نبايد بخش هاي سراسر از خنده در سخنراني هاي ايشان را ناديده گرفت .
اين محصول مجموعه ي کاملي از سخنراني هاي دکتر انوشه ( روان شناس ) در موضوعات وضعيت فيزيولوژيکي و روان شناختي فرزندان، روابط زن و مرد، روابط دختر و پسر مي باشد که مکان اين سخنراني ها در دانشگاه هاي يزد ، تهران و کاشان مي باشدکه در قالب 4 عدد سي دي عرضه شده است.
اين محصول قابل اجرا در کامپيوتر ، موبايل و دستگاه هاي خانگي مي باشد.
به همراه اتوران زيبا که استفاده از سي دي را راحتتر مي کند.
ما اين محصول رابه شما پيشنهاد مي کنيم.
از برخي صحبت هاي دکتر انوشه در اين سخنراني مي توان به تفاوت دختر و پسر نسبت به يکديگر ، نکاتي پيرامون خردسالان ، حوزه هاي فشارهاي عصبي ، معني دوست داشتن ، ماجراي عاشق شدن پسر ?? ساله به يک دختر ?? ساله ، تربيت فرزندان ، انتظار دختران ، روابط بين جنس مخالف ، مشکلات بعد از ازدواج و … اشاره نمود
اگر مي خواهيد در زندگي موفق باشد...
اگر مي خواهيد خانواده خوب و پر نشاطي داشته باشيد...
اگر مي خواهيد با فرزندان خود رابطه خوبي برقرار کنيد...
اگر مي خواهيد جنس مخالف خود را بهتر بشناسيد...
اگر مي خواهيد تفاوتهاي زن ومرد را بدانيد...
اگر مي خواهيد جزييات روابط دختر و پسر را بدانيد...
اگر مي خواهيد با جنس مخالف خود رابطه سالمي برقرار کنيد...
اين محصول حتما کمکتان مي کند...
در 4 سي دي و با کيفيت خوب براي شما ارسال مي شود.
***
روش خريد : پس از ثبت سفارش، در هرجاي ايران که هستيد اين بسته برايتان ارسال مي گردد و شما پس از دريافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست مي پردازيد. اگر در محل دريافت محصول حضور نداشتيد، لطفا به کساني که در محل حضور دارند يادآوري کنيد سفارش تان را از مامور پست تحويل بگيرند.
قيمت : 8000 تومان + هزينه پست
هزينه پست :
پست سفارشي حدود 2000 تومان هزينه دارد و سفارش ديرتر بدست شما مي رسد.
پست پيشتار حدود 4000 هزار تومان هزينه دارد ولي سفارش زودتر بدستتان مي رسد.
زمان رسيدن بسته بدست شما به عوامل زيادي بستگي دارد.
در بخش پيغام يا در ادامه آدرس، بنويسيد که محصول با پست پيشتاز برايتا



آموزش نصب كابينت آشپزخانه
آموزش نصب كابينت آشپزخانه Installing Kitchen Cabinets چگونه براي آشپزخانه خود كابينت بسازيم؟ مناسب طراحان كابينت و دكوراسيون ...
آموزش کاربردی

۵,۵۰۰ تومان


راهنماي تحصيل در آلمان، تركيه و مالزي
راهنماي تحصيل در آلمان، تركيه و مالزي آيا شما هم آرزوي پيشرفت و تحصيل در مدارج بالا و بهترين دانشگاههاي دنيا ...
آموزش کاربردی

۶,۰۰۰ تومان


آموزش جوان ماندن و جلوگیری از پیری
مجموعه فوق العاده 10 سال جوان تر به نظر برسيد To Looking 10 years younger روش قطعي براي مبارزه با پيری شامل بهترين راه كارها ...
آموزش کاربردی

۵,۵۰۰ تومان


كاملترين مجموعه آموزش ويدئويي رتوش عكس در عكاسي حرفه اي
آموزش روتوش حرفه ای عكس. كاملترین مجموعه آموزش ویدئویی. رتوش عكس در عكاسی حرفه ای. بسیار مناسب برای علاقه مندان ...
آموزش کاربردی

۹,۵۰۰ تومان


مجموعه اي عظيم از بهترين و جديدترين سربرگ هاي ايراني
مجموعه سربرگ هاي ايراني. مجموعه اي عظيم از بهترين و جديدترين طرح ها. سربرگي متفاوت با آنچه تا بحال ديده ايد ...
آموزش کاربردی

۵,۵۰۰ تومان


آموزش ماساژ درمانی اورجینال با دوبله فارسی
این مجموعه آموزشی بی نظیر تقدیم به همه کسانی که به دنبال روش های علمی و موثر برای رهایی از فشارها و استرس ها ...
آموزش کاربردی

۶,۰۰۰ تومان


راهنماي گردشگري مالزي با زيرنويس فارسي
راهنماي گردشگري کشور ديدني مالزي در يک دي وي دي تقديم به علاقه مندان به سفر... اوقاتي به ياد ماندني در کنار ...
آموزش کاربردی

۴,۲۰۰ تومان


مجموعه سخنراني مفيد دکتر انوشه
مجموعه سخنراني جذاب، مفيد و آموزنده دکتر محمود انوشه، استاد دانشگاه در 4 سي دي با کيفيت خوب تقديم به علاقه ...
آموزش کاربردی

۸,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 8 از 8)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است