Search

چهارشنبه 27 تير 1403

منو

چسب



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱,۰۰۰ تومان

چسب » چسب

چسب

خودچسب های بسته بندی با توجه به نوع کاربری، با طول های متفاوتی عرضه می شوند.

برای بسته بندی کارتن با استفاده از دستگاه های دستی، حلقه های چسب، ۹۰ یاردی تولید می شوند اما برای دستگاه های اتوماتیک کارتن چسب زن معمولا حلقه های چسب به طول ۵۰۰ یارد پیچیده می شوند.
خودچسب های بسته بندی با توجه به میزان ماده چسبنده ای که روی سلفون پوشش داده می شود، چسبندگی های متفاوتی دارند. هر قدر ضخامت لایه چسبنده بیشتر باشد چسبندگی نیز بیشتر خواهد بود. از طرفی ماده چسبنده با توجه به اینکه در آب (پایه آب) و یا در یک ماده شیمیایی (پایه حلال) حل شده باشد، خواص مختلفی پیدا خواهد کرد.
چسب های پایه آب به علت چسبندگی قابل قبول (در اکثر موارد) و نیز قیمت مناسبتر بسیار متداولترند. اما چسب های پایه حلال در شرایط خاص، مثل روزهای سرد زمستانی، مناطق بسیار مرطوب و … مقاومت بالاتری از خود نشان می دهند.
چسب های چاپی نوع دیگری از خودچسب های بسته بندی هستند که هم جنبه تبلیغاتی دارند و هم نوعی پلمپ برای بسته ها ایجاد می کنند. کیفیت چاپ این نوع چسبها بسیار مناسب می باشد و به علت اینکه ماده چسبنده روی قسمت چاپ شده سلفون را می پوشاند به هیچ وجه کیفیت چاپ دچار تغییر نمی شود.
آب چسب ها دسته دیگری از چسبها هستند که باعبور از داخل ظرف آب حالت چسبنده پیدا می کنند و باید تا قبل از خشک شدن بر روی سطح مورد نظر چسبانده شوند. این نوع چسبها نیز هم به صورت دستی و هم توسط نوع خاصی از دستگاههای کارتن چسب زن قابل استفاده می باشند. مزیت استفاده از این چسبها علاوه بر استحکام مناسب، پلمپ شدن کارتن میباشد.
چسب حرارتی (هات ملت) که در حالت مذاب و توسط دستگاههای برقی دستی و یا مکانیزه بکار گرفته می شود، در در صنایع مختلف از جمله پلاستیک، شیشه، چوب، مقوا و … قابل استفاده می باشد.

برای مشاهده دستگاه های کارتن چسب زن به این قسمت مراجعه فرمایید.

برای مشاهده دستگاه های تسمه کش به این قسمت مراجعه فرمایید.

برای مشاهده دستگاه های نوار نقاله و تخلیه و بارگیری به این قسمت مراجعه فرمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه فرمایید.





چسب
برای بسته بندی کارتن با استفاده از دستگاه های دستی
چسب

۱,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

۱,۰۰۰ تومان
چسب

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است