Search

چهارشنبه 27 تير 1403

منو

تسمه بسته بندی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱,۰۰۰ تومان

تسمه بسته بندی » تسمه بسته بندی

تسمه بسته بندی

شرکت پيشروپك عرضه کننده انواع تسمه های بسته بندی (P.P) , (PET) از سایز ۶ میلیمتر تا ۱۹ میلیمتر با ضخامتهای مختلف از ۰٫۵ میلیمتر تا ۱٫۵ میلیمتر به منظور استفاده در دستگاههای اتوماتیک – نیمه اتوماتیک و دستی در رنگ های متفاوت بنابر سفارش مشتری و امکان چاپ روی تسمه می باشد .

تسمه های سایز ۶ – ۸ و ۱۰ میلیمتر به منظور استفاده در بسته بندی های سبک مانند صنایع کارتن و کاغذ سازی – پارافین و دیگربسته ها و محصولات کوچک کاربرد دارد.

تسمه های سایز ۱۲ و ۱۴ میلیمتر جهت استفاده در بسته بندی های نیمه سنگین مانند انواع لوازم خانگی اعم از یخچال – اجاق گاز – ماشین لباسشویی و. . . محصولات خوراکی چون روغن – رب و… و همچنین دیگر صنایع کاربرد دارد .

تسمه های سایز ۱۶ و ۱۹ میلیمتر در دو مدل دستی و ماشینی جهت استفاده در صنایع فوق سنگینی چون کاشی و سرامیک پالت های محصولات پتروشیمی و شیمیایی چوب و نئوپان و ام.دی.اف تولید می شود.

تسمه های بسته بندی P.E.T در صنایع سنگین کاربرد فراوانی دارد و با توجه به خاصیت مواد استفاده شده در آن از مقاومت بسیار کششی بالایی برخوردار بوده و برای بسته بندی انواع پالت های سنگین و بشکه و کاشی و سرامیک وسنگ و صنایع فلزی و……..بسیار مناسب است .

این تسمه ها با توجه به نیاز مشتریان محترم در سایزهای مختلف از ۱۲ میلی متر تا ۳۲ میلی متر قابل تولید بوده و امکان چاپ روی تسمه را نیز دارد.

برای مشاهده دستگاه های تسمه کش به این قسمت مراجعه فرمایید.

برای مشاهده دستگاه های نوار نقاله و تخلیه و بارگیری به این قسمت مراجعه فرمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه فرمایید.



نشانی:

  • تهران – صندوق پستي ۷۱۷-۱۹۶۱۵

تلفن های تماس :

  • دستگاه هاي تسمه كش : ۲۲۶۳۷۲۸۲ ۲۱ (۹۸+)
  • انواع چسب و تسمه بسته بندي : ۲۲۶۱۲۵۵۴ ۲۱ (۹۸+)
  • نوار نقاله و دستگاه هاي كارتن چسب زن: ۲۲۶۱۲۵۵۵ ۲۱ (۹۸+)
  • فکس : ۲۲۶۱۲۵۵۶ ۲۱ (۹۸+)




تسمه بسته بندی
تسمه ها بسته بندی (P.P) , (PET) از سایز ۶ میلیمتر تا ۱۹ میلیمتر
تسمه بسته بندی

۱,۰۰۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است