Search

يكشنبه 4 آذر 1403

منو

علوم انسانی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۱۴,۵۰۰ تومان

علوم انسانی » علوم انسانی

دانلود ترجمه مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر

عنوان انگلیسی مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach
عنوان فارسی مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
دسته: بازاریابی - اقتصاد - اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس قرار دارد. ما تلاش نموده ایم تا درک نماییم که چگونه پیام های مختلف در مورد عطر (به عنوان یک محصول لوکس ) می تواند برای ایجاد یک مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف کننده سازمان یابد. این مطالعه مبتنی بر مصاحبه های انجام شده با مصرف کنندگان عطر می باشد که کالبد تجزیه و تحلیل نشانه شناختی اجتماعی را ایجاد می نماید.
واژه های کلیدی:
لوکس ، عطر، نماد شناسی، انتظار مصرفی، ارزش های مصرفی
بازار کالاهای لوکس که در اواسط قرن گذشته از اهمیت اقتصادی کمی برخوردار بود، طبق آمار گروه مشاوره بوستون، در بازار بیش از 400 میلیارد دلار آمریکایی تکامل یافته است و انتظار می رود در پایان این دهه به مرز تریلیون دلار آمریکایی برسد (مایرز، 2004). اگرچه بُعد واقعی کالاهای لوکس را نمی توان اندازه گیری نمود، با فرض بر محدودیت های نادرست آن این باور وجود دارد که طبق به داده ها های به دست آمده از کمیته کلبرت، رشد اخیر فروش در حد متوسط قرار دارد (رائوکس، در سال 2007 به اطلاع عموم رسیده است) و بازار هم معذلک دستخوش عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی قرار دارد.
عمل خرید و/ یا استفاده از محصولات لوکس یک معنا دارد، از آن جاییکه به فراتر از مصارف عینی از مقوله های کالایی می رود، پیشنهاد و عرضه شده است و مصرف کالاهای لوکس اغلب با آنچه که نماد آنهاست تحریک می شود و حاکی از یکی از استادانه ترین اشکال بیان ارزش هر فرد است. نماد در پس عمل خرید و استفاده از کالای لوکس، عامل مشترکی می باشد که موجب می شود صحبت کردن در مورد بازار کالای لوکس ، با وجود ناهمگنی زیاد در میان محصولات و خدماتی که آن را می سازند، امکان پذیر گردد(فالکو، 2005).






دانلود پایان نامه مدیریت دانش و تاثیر آن بر خلق ثروت در سازمان
سازمان های دانش محور از طریق مدیریت دانش، به دنبال ایجاد ارزش و ثروت آفرینی در سازمان های خود هستند. در این ...
علوم انسانی

۳۷,۰۰۰ تومان


دانلود اساس نامه بورس اوراق بها دار
موضوع ماده ۱٫ براساس قانون تأسیس بورس اوراق بهادار، که از این به بعد “قانون بورس” نامیده میشود، سازمانى ...
علوم انسانی

۶,۰۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر
هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس قرار دارد. ما تلاش ...
علوم انسانی

۱۴,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله تاثیر وابستگی در پیاده سازی ERP
ما نقش انواع مدل های مختلف که زمان صرف شده در پیاده سازی ERP (برنامه ریزی منابع سرمایه ای ) را تحت تاثیر قرار ...
علوم انسانی

۱۹,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله نظریه روش تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی
اخیراً پژوهش بر روی ارزش های شخصی در بازاریابی مورد توجه زیاد دانشگاهیان و پزشکان قرار گرفته است. توصیف عمیق ...
علوم انسانی

۱۹,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی
این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد کاربرد نردبان در انجام بازاریابی ...
علوم انسانی

۱۲,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله پیش بینی انگیزه کار و رضایت شغلی کارکنان بانک
این مطالعه تلاش نموده تا مطالعه ای در مورد ویژگی های کار به عنوان پیش بینی کننده انگیزه کاری و رضایت شغلی نماید. ...
علوم انسانی

۱۴,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله مسائل مربوط به حسابداری تعهدی و بودجه ریزی توسط دولت
ذیرش سیستم حسابداری و بودجه ریزی تعهدی در برنامه اصلاحات مشترک المنافع بخش دولتی در طول 20 سال گذشته امری محوری ...
علوم انسانی

۱۹,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله نقش فن آوری اطلاعات در رشد اقتصادی و بهره وری در استرالیا
در این مقاله، بررسی مان در مورد نقش سرمایه گذاری در فن آوری اطلاعات(IT) تولید و بهره وری اقتصادی در استرالیا ...
علوم انسانی

۱۹,۵۰۰ تومان


دانلود ترجمه مقاله اثر نام تجاری داخلی بر تعهد کیفیت خدمات کارکنان
این مطالعه به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر روی تعهد کیفیت خدمات کارکنان انجام شد. برندسازی داخلی استفاده ...
علوم انسانی

۱۴,۵۰۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 49)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است