Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

پره ای تیپ V






قيمت:   ۰ تومان

سقفهای کاذب » پره ای تیپ V

سقفهای کاذب

سقف کاذب آلومینیومی پره ای از کویل آلومینیومی به ضخامت5/0 تا 1 میلیمتر و در مدولهای 100 تا 300 میلیمتر تولید و در رنگ های متنوع دلخواه کوره ای و پودری الکترواستاتیک عرضه می گردد .
سقف کاذب پره ای نوعی سقف کاذب آلومینیومی بسیار شیک است که به صورت تیغه های عمودی به عمق10 تا 30 سانتی متری و در فاصله های 5 تا 20 سانتی متر بصورت موازی , متقاطع و یا بصورت شعاع های یک دایره قابل اجراء میباشد (سقف باز ) .
شکل زیبا و دکوراتیو این سقف ها با رنگ شاد و زنده( می توان باندها را یک درمیان از دو رنگ متفاوت و یا از طیف رنگي انتخاب و اجراء نمود ) توام با طراحی درست فضائی بسیا رمطلوب و رضایت بخش را فراهم می نمايد .
سقف پره ای بعنوان یک آکوستیک مطلوب , بسیار زیبا , دکوراتیو , با دسترسی آسان به پشت سقف , بدون خطر اشتعال و قابل شستشو مورد استفاده قرار میگیرد.
قبل از اجرای سقف پره ای کلیه متعلقات و تأسیسات مکانیکی , کانالها وحتی سقف اصلی با رنگ مشکی پوشانده می گردد . در سیستم سقف پره ای نصب هر گونه چراغ بطور مستقل از سقف پره ای وبرروی سقف اصلی و پائین باندها امکان پذیر است .
سقف کاذب پره ای را می توان بصورت تلفیقی همراه با دیگر سقف های کاذب آلومینیومی طراحی و اجراء نمود .
شبکه آئینه سندبلاست وتایل آکوستیک
در طراحی سقف های کاذب دکوراتیو آلومینیومی , سقف های شبکه ای جایگاه خاصی را دارا می باشند . سیستم اجرائی سقف های مشبک هماهنگونه که از نام آن مشخص می باشد بصورت کلی بطریقی است که ابتدا بر حسب طراحی وابعاد و اندازه ها شبکه هایی را از سپری می سازند و سپس جهت داخل شبکه ها از پر کننده شیشه و یا آئینه سندبلاست (تراش خورده ) با طرح های متنوع و یا تایل های آکوستیک استفاده می نمایند . تایل آکوستیک صفحه های فشرده گچ یا الیاف نسوز با ضخامت های 5/12 , 18,15 میلیمتری از دو طرف بوسیله کاغذ مخصوصی پوشانده شده است .
تنوع سپری را می توان به دو نوع کلی تقسیم نمود :
1-سپری آلومینیومی ساده : این نوع سپری همانگونه که از نام آن مشخص میباشد دارای سطح مقطع سپری بوده و به دو نوع گالوانیزه و آلومینیومی تقسیم می گردد .
الف- سپری گالوانیزه با رنگ کوره ای را معمولاً جهت تایل های گجی با زیرسازی استاندارد مورد مصرف قرار می دهند .
ب - سپری آلومینیومی با رنگ کوره ای یا پودری الکترواستاتیک با هر نوع پرکننده ای می توان تلفیق و اجراء نمود , انواع آن را در جداول زیر ملاحظه خواهید نمود ( توانائی اجراء با زیرسازی استاندارد زیرسازی با شبکه آهنی ) .
2-سپری آلومینیومی با مغزی : این نوع سپری به دلیل مقطع خاصی که دارا میباشد مقری در پیشانی آن طراحی شده که به صورت کشوئی محل قرار گرفتن مغزی (تسمه آلومینیومی ) می باشد , برتری این نوع سپری در تنوع رنگ به لحاظ دکوراتیو نمودن سقف می باشد بطریقی که می توان سپری آلومینیومی را از یک رنگ و مغزی آن را از رنگ دیگر انتخاب , طراحی و اجراء نمود .
سپری و مغزی را می توان در انواع رنگ های متنوع و دلخواه کوره ای و پودری الکترواستاتیک رنگ آمیزی نمود زیرسازی این نوع سپری بوسیله شبکه آهنی است .
3-سپری سه رشته (از دونوع پروفیل ساخته شده و تنوع رنگ را نیز در آن میتوان اجراء نمود ) این نوع سقف های مشبک را می توان با انواع سقف های کاذب آلومینیومی دیگر تلفیق و با هر نوع سپری و پرکننده ای ( تایل گچی, آئینه و شیشه سندبلاست , ورق های پلاستیکی , اپکسی گلاس , فایبر گلاس , ورق های پرسیماتیک و پلی کربنات و تایل آلومینیومی ) طراحی و اجراء نمود .
متعلقات :
باند پره ای
کاربر
لقمه کاربر
کلیپ و میله آویز



پره ای تیپ V
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است