Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

گریلیوم تیپ A,B,C,D






قيمت:   ۰ تومان

سقفهای کاذب » گریلیوم تیپ A,B,C,D

سقفهای کاذب

سقف کاذب دکوراتیو گریلیوم یکی از زیباترین سقف های دکوراتیوآلومینیومی است که از ورق 4/0 الی 1 میلیمتری به فرم U شکل و برش کاری و ماشین کاری بصورت فاق و زبانه تولید , در رنگ های متنوع و دلخواه کوره ای و پودری الکترواستاتیک قابل رنگ آمیزی می باشد .
سقف کاذب دکوراتیو گریلیوم سقف اکسپوز ( باز) بوده و نمای آن بصورت خانه های مربع و مستطیل شکلی است که پیوسته رویت می گردد .مدولهای این خانه ها از 3×3 سانتیمتر که کوچکترین اندازه آن است تا اندازه 60×60 سانتیمتر تولید می گردد .
قابل ذکر است با بزرگ شده مدول ها ضخامت ورق نیز افزایش پیدا می گردد .
داشتن مدول های مربع شکل و منظم آن این توانائی را در اجراء می دهد که باعث طراحی هر نوع شکل طرح و آرم خاص در سقف میگردد ت.
معمولاً قبل از اجراء سقف پشت سقف را به رنگ مشکی رنگ آمیزی می کنند .
در فضاها و سالن های بزرگ پشت سقف گریلیوم ( سقف اصلی ) وکلیه متعلقات در سقف ( دریچه ها و کانال ها و دتکتور ها ) رانیز به رنگ مشکی نموده و بعداز اجرای سقف گریلیوم چراغ های مخصوص که مختص به سقف گریلیوم طراحی و تولید می گردد در خانه های آن با آرایشی زیبا تعبیه می گردد که زیبائی منحصر به فردی به سقف می دهد .
بدلیل باز بودن سقف کلیه دتکتورها و دریچه های مکش و دمش و دیگران متعلقات سقفی می تواند در پشت سقف نصب شده و در سقف گریلیوم متعلقات اضافی رویت نگردد . معمولاً سقف گریلیوم را با سقف های دیگر آلومینیومی بصورت تلفیقی اجراء می کنند , سقف گریلیوم را بجز از ورق آلومینیومی میتوان از ورق آهنی تولید نمود و با آبکاری نقره ای و طلائی عرضه داشت .
این سقف بااستفاده از یک پروفیل آلومینیومی مخصوص بصورت خطوط مواز ی همانند سقف های پره ای و بافل نیز اجراء می گردد .
این سقف به دلیل نداشتن محدودیت در مدولهای اجرایی آن این توانائی را میدهد که هرگونه متعلقات سقفی را در داخل خانه های آن تعبیه نمود .
سقف گریلیوم در 4 تیپ تیغه ای , حفره ای , کریستال , گریلیوم تقسیم شده که تیپ گریلیوم نیز در دونوع ساده و مورب تولید می گردد . ورق های گریلیوم را می توان بصورت پانچ شده ( سوراخدار ) نیز تولید نمود . سقف گریلیوم خارج از الویت ها و مشخصات منحصر به فرد خود از تمامی مشخصات فنی سقف های کاذب دیگر برخوردار می باشد .
متعلقات :
قطعه رگلاژ
قطعه آلومینیومی
پروفیل تبدیلی پره ای



سقفهای کاذب
گریلیوم
گریلیوم تیپ A,B,C,D
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است