Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

تایل تیپ O






قيمت:   ۰ تومان

سقفهای کاذب » تایل تیپ O

سقفهای کاذب

تایل تیپO را می توان در ردیف سقفهای شبکه ای دانست که زیرسازی آن قابل رویت نیست . تایل O از پرس کاری وخم کاری ورق به ضخامت های 6/0 تا 2 میلیمتر فرم داده و با قطرهای مختلف پانچ و دررنگ های متنوع و دلخواه بصورت کوره ای و پودری الکترواستاتیک قابل عرضه است .
تفاوت عمده ای که این سقف را از تایل تیپ I و دیگر سقف های شبکه ای مجزاء می نماید , نداشتن شبکه ای از سپری و یا نبشی است . طریقه اجرای آن بگونه ای است که ابتدا با داشتن ابعاد اجرائی کاریرهای فنری را بصورت موازی اجراء نموده و سپس بین آنها کاریرهای فرعی اتصال میدهند و برحسب مساحت کار پشت کاریرها را بوسیله دیرک های عمودی به سقف اصلی مهار و اتصال می دهند و سپس تایل هائی را که قبلاً طبق ابعاد و طرح داده شده خمکاری و پرس شده اند داخل کریرهای فنری بصورت فشاری جازده ونصب می نمایند .
هرکاریر فنری فصل مشترک لبه های دوتایلی است که کنار هم جوینت میگردند.
تایل تیپ O در دونوع سوراخدار وبدون سوراخدار تولید میگردد .
تایل تیپ O سوراخدار بدلیل داشتن سوراخ های ریز (پشت آن را کاغذ مشکی مخصوص پوشانده ) از قدرت جذب فرکانسهای صوتی بالائی برخوردار بوده و از آن بجز دکوراتیو نمودن سقف می توان جهت پوشش دیوار و نما نیز استفاده نمود .
تایل تیپ O از تمام مشخصات سقف های کاذب برخوردار بوده و می توان هم بصورت مجزا و هم تلفیق با دیگر سقف های کاذب آلومینیومی آن را طراحی واجراء نمود .
متعلقات :
فنر یک لبه
فنر دو لبه
ناودانی نگهدارنده تایل
ناودانی نگهدارنده کاربر
کاربر فنری
نیم کاربر فنری
نبشی مهار
تایل تیپ 0



سقفهای کاذب
تابل تیپ o
تایل تیپ O
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است