Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

شبکه ائینه سند بلاست






قيمت:   ۰ تومان

سقفهای کاذب » شبکه ائینه سند بلاست

سقفهای کاذب

در جوامع امروزي با پيشرفت صنعت شيشه وتوليد شيشه ها ي متنوع (دوجداره, رفلکتوري ,سکوريت ,ضدنور و غيره به رنگ هاي مختلف ) که با فرم هاي خم و قوس نيز عرضه مي گردد , به اين امر ياري نموده تا طراحان ساختمان در اجراي نماهاي ساختمان ها بيش از پيش تنوع را به مرحله اجراء بگذارند .
با افزايش جمعيت,ساخت بناهاي مرتفع , نياز روزگشته است .هزينه هاي بالائي که صورت مي گيرد محفوظ بودن از آلودگي صدا, برودت وگرما و همچنين استفاده حداکثر از تابش نورطبيعي همراه با استحکام ,زيبائي و طول عمر اينگونه بناها در بابر شرايط جوي امري مهم بشمارمي رود لذا طراحان و مهندسان را واداشته تا از نماي شيشه اي استقبال نمايند .
استفاده از شيشه در نماي ساختمان مستلزم متريالي است که بتوان متناسب با آن چارچوب و فريم را ساخت . اين متريال بجز آلومينيوم جايگزين ديگري نمي تواندداشته باشد ,مقاوم بودن پروفيل هاي آلومينيومي همراه بامقره هاي مخصوص جهت لاستيک آب بندي بارنگ هاي کوره اي , پودري الکترواستاتيک و آبکاري آنودايزينگ در برابر هر شرايط جوي و سبکي آن از مزيت هاي ديگر وبرتر چارچوب و فريم آلومينيومي است .
نماي آلومينيومي بجز زيبائي و پوشش نماي ساختمان ها , جهت نورگير راه پله ها , پشت بام ها و گلخانه نيز طراحي و اجراءمي گردد .
نوع ديگري از نماي آلومينيومي ,پوشش بوسيله پروفيل هاي فاساد آلومينيومي است , اين نوع پوشش را مي توان هم در نما وهم در دکوراسيون ساختمان استفاده نمود . سيستم پروفيل هاي فاساد آلومينيومي در محل هائي از ساختمان که احتمال آسيب پذيري مي رود طراحي واجراء ميگردد . حداقل حفاظت , آب بندي کامل , سرعت وسهولت در نصب با ظاهر منحصربه فرد , ضدزنگ و مقاوم در برابر ضربه با رنگ هاي کوره اي و پودري الکترواستاتيک وآبکاري آنودايزينگ از مشخصات پروفيل هاي فاساد آلومينيومي است .
پوشش ستونها , ديوارها, پوترها , کانالها و داکتهائي که در معرض تردد و آسيب پذيري (رطوبت , ضربه , شستشوئي مداوم , شرايط جوي و ..) است بوسيله پروفيلهاي فاساد آلومينيومي بهترين انتخابي است که معماران و مقاطعه کاران مي نمايند .
اجراي سيستم فاساد آلومينيومي بسيار سريع بوده بگونه اي که بعد از زيرسازي با قوطي و يا آلومينيومي سبک و ظريف , پروفيل هاي فاساد آلومينيومي که مدول 100يا 50 ميليمتر را دارا مي باشند بترتيب برروي قوطي هاي زيرسازي شده پرچ وداخل هم چفت مي گردد,بدون اينکه محل هاي پرچ رويت گردد . طراحي و اجراي حالت هاي مختلف جهت دکوراتيو نمودن محل هاي پوشش با رنگ هاي متنوع و مختلف بوسيله پروفيل هاي فاساد آلومينيومي امکان پذير مي باشد.
پروفیل های فاساد آلومینیومی :
پروفیل اصلی
پروفیل کنج بیرونی
پروفیل کنج داخلی
پروفیل های نمای شیشه ای :
پروفیل روکوب دوبل شیشه
پروفیل روکوب تک شیشه
پروفیل نگهدارنده شیشه
پروفیل درپوش نهایی
پروفیل سخت ساندویچی



سقفهای کاذب
شبکه ائینه سند بلاست
شبکه ائینه سند بلاست
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است