Search

سه شنبه 26 تير 1403

منو

تایل تیپ I






قيمت:   ۰ تومان

سقفهای کاذب » تایل تیپ I

سقفهای کاذب

تایل تیپ I یکی از انواع سقفهای شبکه ای است که زیرسازی آن قابل رویت بوده و از ورق آلومینیومی وگالوانیزه که تحت پرس فرم داده شده در ابعاد 60×60 و یا 50×50 سانتی متر تولید می گردد . تفاوت این سیستم با دیگر سیستم شبکه ای در اجرای منظم ابعاد شبکه ها می باشد .
تایل تیپ I دردوتیپ ساده و سوراخدار تولید و در رنگ های متنوع کوره ای و پودری الکترواستاتیک قابل ارائه می باشد .
فرم تایلهای تیپ I بگونه ای است که می توان به ابعاد هر صفحه تایل و در داخل آن از عایق پشم شیشه و یا پشم سنگ استفاده نمود .طریقه اجرای شبکه تایل تیپ I , همانند انواع سیستم شبکه ایت است ، ابتدا برحسب انتخاب اندازه تایل تیپ I شبکه هائی را از سپری و به ابعاد 60×60 و یا 50×50 سانتی متر اجراء نموده و سپس تایل ها را در داخل شبکه و بر روی سپری های جای می دهند این مشخصه ای است که امکان دسترسی بسیار ساده و آسان به پشت سقف را به ما می دهد . امکان استفاده از فنر مخصوصی در پشت سقف تایل باعث محکم شدن تایل میگردد.
سیستم تایل تیپ I قابلیت و توانائی اجراء با انواع سپرها و با زیرسازی استاندارد و زیرسازی با شبکه آهنی را دارا بوده وبرای زیبائی بیشتر سپری را از یک رنگ و تایل آلومینیومی را از رنگ دیگر طراحی می نمایند .
تایل تیپ I از تمام مشخصات سقف های کاذب برخوردار بوده و می توان آن را هم به صورت مجزا و هم تلفیق با دیگر سقف های کاذب آلومینیومی طراحی و اجرا نمود .
متعلقات :
قطعه آلومینیومی سه رشته
سپری فرعی لبه دار
سپری و نبشی لبه دار
سپری مغزی خ.ر
سپری پله ای
نبشی اتصال و بصت
تایل تیپ I
فنر ، آویز و میله آویز



سقفهای کاذب
تایل تیپ I
تایل تیپ I
۰ تومان
1
(1 تا 1 از 1)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است